[linux] Free vyvojove vizualizacne prostriedky C++ pre X-Windows (nieco ako Visual Basic ci Builder pre M$ Win)

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Únor 14 13:14:23 CET 2002

----- Original Message -----
From: Marcel Telka <marcel na telka.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, February 14, 2002 12:37 PM
Subject: Re: [linux] Free vyvojove vizualizacne prostriedky C++ pre
X-Windows (nieco ako Visual Basic ci Builder pre M$ Win)

> Napísané dňa 14.02.2002 08:03:20 +0100, (autor: kasr):

To mas pravdu. Splna poziadavku.Basic je ..... Problem bol skor v tom, ze
pascal som pouzival len v DOS-e.

>Problem je trochu v tom, ze builder pre "tucniacika", bude dostupny
> koncom
> Q2 2002.

Len som si povzdychol, ze nemozem cakat par mesiacov na uvolnenie Builder 6
pre Linux. Viem bol som trochu nezrozumitelny

> Ak bola povodna poziadavka na C/C++ tak sorry. Nebolo mi to z toho mailu
> jasne.

Nebola to poziadavka, skor len preferovana moznost.... Ak existuje...

S pozdravom

Peto