[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Únor 14 20:45:56 CET 2002

On Thu, Feb 14, 2002 at 12:25:23PM +0100, Misu wrote:
> No taka mala poznamocka ku KDE.

> Btw P 133 + 64 RAM + 1 GB Disk... Myslim, ze to nie je tak nedostuny
> stroj... NA tom som par rokov programoval a prevadzkoval to ako kancersku
> masinu... Z kancelarskeho hladiska na tom bolo Blackbox + SO 5.2 + lprng +
> opera + koqueror + nejaky graficky mail client
> Mne to stacilo, obcas si na nieco bolo treba pockat, ale slo to...
> A mozem dolozit obchody, kde sa to da kupit s 15" monitorom za 4500 s DPH.
> A verim ze tychto par korun ma kazdy... Inu na tom disku som mal este 100
> [...]

ok, jeste ja se pridam:

predevcirem jsem upgradoval na debian 3,0 woody, muj stroj je stale
stejny (p100/32/613)

icewm, opera, gnumeric, ted, vim, sc, jpilot. rychlost dobra, stabilita
vyborna, staroffice jsem nezkousel.

pozadavky na prostor:

oentar:~$ df -h
Filesystem            Size  Used Avail Use% Mounted on
/dev/hda1             250M  117M  120M  50% /
/dev/hdb1             317M  158M  142M  53% /usr
/dev/hdc1              46M   18M   26M  40% /home
vanous na oentar:~$

podtrzeno secteno: 293MB. to jde, ne?

zaujal mne tady ale ten prispevek o kompatibilite a prenostitelnosti
formatu. pdf je jasne, ale obcas je potreba soubory editovat na obou
stranach. co pouzivate k prenosu linux-linux, linux-windows,
windows-windows?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487