[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Jozef Kosoru kosoru na qbsw.sk
Pátek Únor 15 09:41:15 CET 2002

On Thursday 14 February 2002 11:59, you wrote:
> Problemom budu vzdy ludia ktori mali pomalsi HW. Ak budeme chciet od ludi
> aby mali vzdy novy vykonny HW, postavime sa do rovnakej pozicie v akej je
> uz dlhsi cas M$ - pre kazdu novu verziu OS treba upgradovat pocitace.
> Naozaj mame zaujem o to aby bol linux a otvoreny SW v takejto pozicii?
>
> Ja  si myslim ze vyhodou otvoreneho SW by mala byt aj nizsia HW narocnost,
> a to nielen lepsim a prepracovanejsim kodom (myslim ze v tomto mozu
> teoreticky komercne firmy ovela viac zabodovat) ale aj tym ze bude moznost
> nepouzivat zbytocne ficury, pripadne loadovat ficvury co najviac modularne
> [...]

Zhrniem to... Chces aby free software, ktory robia nadsenci vo svojom volnom
case bol konkurencie schopny komercnemu software, mal by mat nizsie HW
naroky, mal by bezat rychlejsie a  mal by byt neuveritelne modularny.. Proste
chces mat ten najlepsi soft zadara a s polutovanim pozorujes, ze ho zatial
nemas... Co keby si ukazal Open Source komunite ako sa to ma robit a zacal
produkovat aplikacie spominanych vlastnosti ako na beziacom pase.

Jozef