[linux] DNS

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Únor 15 09:56:59 CET 2002

Napísané dňa 15.02.2002 09:44:35 +0100, (autor: riki):

> lepsieho je cisto subjektivny nazor, myslim si ze pri rade
> zaciatocnikom  by sa zislo na veci pozerat trochu objektivnejsie

Ano. Je pravda, ze "lepsieho" je cisto subjektivny nazor a to teda
znamena, ze ak sa nejaky zaciatocnik v konfere spyta:
Poradte mi lepsi program, ktory robi "toto a toto" ako je program "XY".
Tak mu odpovieme: Kedze si zaciatocnik, a "lepsi" je subjektivny nazor,
tak .... co vlastne? :-)

Ja som napisal: "... mozno by bolo dobre uvazovat ...", t.j. len jemny
naznak a popostrcenie inym smerom...

Myslim, ze zaciatocnik sa vacsinou nesnazi ucit sa konfigurovat bind (ja
sam som sa to nikdy poriadne nenaucil, pretoze bind je obluda :-). Ak sa
uz niekto uci konfigurovat dns server, myslim, ze je vhodne ho upozornit
na lepsie riesenia.

<flamewar>
dlbdns je lepsi ako bind. Mozeme s tym nesuhlasit, mozeme sa o tom hadat,
ale to je asi tak vsetko, co s tym mozeme urobit :-))
</flamewar>

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |