[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Únor 15 10:02:36 CET 2002

Napísané dňa 15.02.2002 09:51:59 +0100, (autor: Misu):
> volnom
> Proste
> zatial
> zacal

> Skvely napad. Kedze by mali byt pre slovenskych pouzivatelov hlavne, bolo
> by dobre, keby ich pisali slovaci.
>
> 1. Poznaju pomery a vedia co je treba na slovensku.
> 2. Vedia slovensky, takze aplikacia bude kazdemu jasna.
>
> A ale je tu kamen urazu. Neviem ako kto, ale vacsina studujucich, resp.
> pracujucich nema nejako uzasne casu navyse. Dalsia vec, ze chyba aka
> kolvek orgranizacia. A samozrejme stare znamena, ze ludia sa pokusaju
> [...]

:-) Ved uz to ide :-). Zaciatky tu boli pred desiatimi (Linux) az
dvadsiatimi (GNU) rokmi :-)). Teraz staci uz len na vlak pristupit a ide
sa. A aby som nepisal len vseobecne kecy, tak pre tych, ktori chcu
pristupit a pomoct s prekladom do slovenciny, tak
http://slovencina.linux.sk/

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |