[linux] DNS

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Únor 15 11:09:45 CET 2002

Nechcem robit flame, ale djbdns nieje napr. vhodny ako root (korenovy)
DNS. V konferencii bind-DNS o tom pisali ludia co maju tak 100000+
domen v sprave a v celom threade to bolo dost vecne rozobrate. Takze si
myslim, ze to mozem povazovat za dost objektivny nazor.

Aj samotny uzivatelia djbdns priznavaju, ze obcas su s tym problemy hlavne
pre xfer-och.

Inak k tym alteranativam, existuje este aj MaraDNS.

O tom ako rozchodit bind k obrazu svojmu bolo coto popisane v linuxovych
novinach a bind-9 ma celkom slusnu dokumentaciu a aj ten kod uz nevyzera
tak ako keby ho napisali "ozrati studenti za jednu noc" ;-)

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk