[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Misu misu na ns.ipg.sk
Pátek Únor 15 10:43:42 CET 2002

-= CUT =-

> :-) Ved uz to ide :-). Zaciatky tu boli pred desiatimi (Linux) az
> dvadsiatimi (GNU) rokmi :-)). Teraz staci uz len na vlak pristupit a ide
> sa. A aby som nepisal len vseobecne kecy, tak pre tych, ktori chcu
> pristupit a pomoct s prekladom do slovenciny, tak
> http://slovencina.linux.sk/

No ide, zail na slovensku moc nie... To myslim hlavne k tej literature,
samozrejme papierovej, ludia nerai citaju pismenka z monitora. Prejdi
s po knihkupectve a najdi kniho o linuxe. A skus potom z tych co si
nasiel, ak nejake vobec, vybrat dobru.

Ja som byval na strednom slovensku v 25 tisicovom meste... A linux je tam
nieco o com ludia citaju z casopisov. A tam to aj konci. V obchode tam
nezoznenies o linuxoch ani ciarku, mozno tak instalacky redhatu 6.2.
Nie nesekol som sa v cisle.

Tu je cely problem, z kade maju ludia mat ten linux. Ked v celom meste ho
nezozenies. Z netu ho po modeme nestiahnes. Teda nie s platom okolo 10
tacov na mesiac. A to som este prehnal.

Takze ked sa ten linux k ludom ani nedostane, tazko ib budes vysvetlovat,
ze je lepsi. A tu este nikto nezacal.

Dalsia vec je slovenska distribucia. Proste nieco na com je napisane
"vyrobnene na slovensku" to ludi laka viac :)

A posledna vec, ludia chcu aby im niekto robil podporu, aby mali firmy,
ktore im prisposobia software na mieru. A ked v tychto roznych castiach
slovenska o linuxe skoro ani nevedia, tak sa budu bat s niom aj zacinat.

                              Misu