[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Únor 15 11:06:35 CET 2002

On Fri, Feb 15, 2002 at 10:43:42AM +0100, Misu wrote:

> [...]
> samozrejme papierovej, ludia nerai citaju pismenka z monitora. Prejdi
> s po knihkupectve a najdi kniho o linuxe. A skus potom z tych co si
> nasiel, ak nejake vobec, vybrat dobru.
>
> Ja som byval na strednom slovensku v 25 tisicovom meste... A linux je tam
> nieco o com ludia citaju z casopisov. A tam to aj konci. V obchode tam
> nezoznenies o linuxoch ani ciarku, mozno tak instalacky redhatu 6.2.
> Nie nesekol som sa v cisle.
>
> Tu je cely problem, z kade maju ludia mat ten linux. Ked v celom meste ho
> nezozenies. Z netu ho po modeme nestiahnes. Teda nie s platom okolo 10

Na to sme tu my, aby sme tym ludom linux dali. Nemozme cakat, ze pride niekto
a zazracne pretlaci linux vsade. Mozno sa to niekedy stane, ale zatial sa
to nedeje. V linuxe plati: ak sa ti nieco nepaci, zmen to!

> Takze ked sa ten linux k ludom ani nedostane, tazko ib budes vysvetlovat,
> ze je lepsi. A tu este nikto nezacal.
>
> Dalsia vec je slovenska distribucia. Proste nieco na com je napisane
> "vyrobnene na slovensku" to ludi laka viac :)
>
> A posledna vec, ludia chcu aby im niekto robil podporu, aby mali firmy,
> ktore im prisposobia software na mieru. A ked v tychto roznych castiach
> slovenska o linuxe skoro ani nevedia, tak sa budu bat s niom aj zacinat.

Ok. Ved ja netvrdim nic, co by tomuto odporovalo. Vravim len jedno: je lepsie
nieco spravit, ako bedakat, ze nieco nie je alebo nefunguje.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |