[linux] problem s odosielanim emailov

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Únor 15 12:17:26 CET 2002

Cau,
> Z komercnych dovodov je potrebne odosielat postu z webowskeho
> rozhrania z toho isteho stroja.
> A tu zacinaju problemy s odosielanim posty .
> Ked odoslem z webu postu na domenu xxxx.sk (ktoru ten isty server
> obsluhuje) tak sa mi v mejllogu objavi hlaska
>
> 553 5.3.5 xxxx.sk. config error: mail loops back to me (MX problem?)
>
> Pochopil som co mu vadi (server odosle postu a ta sa mu vrati , lebo
> ten isty server danu domenu obsluhuje, ale server to pochopi ako
> chybu).

Tu by mohol pomoct takyto trik, hoci ak sa da posielat e-mail z klientov z
tejto domeny do nej samej (a je v nej viac Host-ov) tak potom je toto
bezpredmentne: Skus na Web-e pouzit iny SMTP sever ako ten spravujuci domenu
[trebars decef na FEI ci pascal na FMFI (mat-fyz. po novom)]. To uz by
nemuselo vyhlasit chyby...

S pozdravom
Peto