[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pátek Únor 15 12:55:58 CET 2002

Juraj Bednar wrote:

Fajn myslienka, preto par otazok:

> Poradim ti menej nakladne riesenie. Kupte jeden alebo viac lepsich
> serverov (alebo ich pozbierajte).

Co take PIII, 30 GB, 512 MB, stacilo by?

> Jeden StarOffice+kde sice potrebuje
> 128MB RAM, ale desiatim StarOfficom staci 512MB RAM. A tie masinky s
> malo ram budu vymakane x-terminaly. Fungujem takto aj doma, kopec skol a
> inych organizacii funguje presne na tomto principe.

Co musi byt na tom akoze "X terminale" za SW? Myslim oknoidny..
(Nemusi tam byt zase X server? V akej konfiguracii? Bezi to Linuxe,
alebo pod
Winsami a nejaky X server ako terminal?)
Nemam to uplne ujasnene, preco staci uz len malo RAM? Mozes to popisat
blizsie? Vratane HW, SW poziadaviek a pod.
Celkom ma to zaujalo!

> Ak si spravis nejake VNC, tak pocas telefonatu ti to mozu aj ukazat
> (vidis ich obrazovku).

VNC som skusal zatial iba na WinXX, ale bolo to pomaleeee...

S pozdravom
mior