[linux] linux a ABIT SA6R HPT370

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Pátek Únor 15 13:01:11 CET 2002

Ja pouzivam hpt366 osobitna pci karta RAID-1 (miirror )a zatial som s
tym nemal problem mam RH 7.1, ohladm CPU je to mozne kedze je to priamo
integrovane na doske tak to musi riadne zatazit .

---
S pozdravom Michal Kapalka Spravca siete MFN

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk] On
Behalf Of Lubo Drobny
Sent: Friday, February 15, 2002 1:01 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: [linux] linux a ABIT SA6R HPT370

Zdravim,

mam MB ABIT SA6R s on-board RAID cipom HPT370 + 4x 80G disky (RAID 0+1),

chcem sa spytat ci sa to niekomu podarilo poriadne (stabilne, max vykon)

rozbehat.

Mne nesli nahodit drivery od HPT - ich modul do RH7.2 dava: unresolved
symbols a ani verzia BIOSu mi nejako nesedi. Ich predkompilovany kernel
mi
nejazdi.

Pouzil som podporu pre Software Raid HPT370, ktory je priamo v jadre len
som
si nie celkom isty ci je to dobre riesenie (dost to zerie CPU a netusim
ako
tan RAID spravovat keby sa nieco stalo ).
Problem je v tom, ze na tom RAIDe budu velmi dolezite data cize si
nemozem
dovolit kolaps.

Dik za kazdu radu.

lubo