[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Sobota Únor 16 02:00:54 CET 2002

On Sat, Feb 16, 2002 at 12:27:24AM +0100, Juraj Bednar wrote:
[ all ]

juraj, o com to hovoris? nechapem, naco sa pytas taketo otazky, ked ty
si tusim uz presvedceny, ze linux je hotovy desktop. ako mozes
porovnavat windowsy a linux z hladiska uzivatela - lamera, co to nikdy
nevidel? ja si stojim za tym, ze linux, co tu mam (mdk8) nema nadej, aby
som ho nainstalil niekomu doma a on na nom slapal bez toho, aby ho
niekedy pred tym videl. a nehovor mi, ze toto sa s windowsami neda
urobit!

nechcem teraz zase ja odpovedat na kazdu tvoju odpoved, hadat sa o tomto
je total zbytocne. len chcem vediet, ty si myslis, ze linux je na tom
tak dobre ako windowsy? ze to niekomu das a za dva dni v tom slape do
tucnej pohody? ze je to uplne uzivatelsky pritulne a vsetky tie veci,
ktore ma desktop splnat?

to, ze si ty nikdy neinstaloval fonty. ked som slapal na windowsoch, tak
som mal z netu stiahnutych asi dvesto fontov, ktore som potreboval pri
kresleni. ak sa fonty netykaju desktopu, tak by sme sa mali vratit a
ujasnit si, co je to desktop. tie fonty, co sa instaluju defaultne s
ixami, to je humus!

co sa tyka toho windowsoveho kernelu s hackmi, je to strasne smiesne,
ale to som cital prave v pc revue, v casti o linuxe. prosim, najdi si
to, mozno som to zle pochopil. nejake dva roky dozadu? neviem.

s tym pokrytectvom a vypocitavostou, to myslim vazne. lezie mi na nervy
neustale kecanie o tom, ze windowsy su otrasne, a ludia ich mozu
pouzivat, len ked si ich kupia. ide ti skutocne o dodrziavanie zakonov?
ci o tvoje dane? mozem ti povedat, ze tvoje dane idu aj na vacsie
hovadiny ako je toto. to samozrejme nie je ospravedlnenie, ale vzdy
pocuvam len o jednom. a vobec si nemyslim, ze by ta to malo trapit az
tak ako ta to trapi.

vies, ked si pozeram vsetky tie snapshoty, tak by som aj povedal, ze
dobre, je to na spravnej ceste, ale nieco mi tam chyba. ja neviem co,
ale stale mam ten pocit, ze toto nemozes dat niekomu len tak do ruky, ze
tu mas desktopovy operacny system. mozno to je moj problem, mozno
nechcem, aby bol linux desktop. preto sa snazim najst skor nedostatky.
ale akokolvek si to snazim predstavit, stale som presvedceny, ze este
neprisiel cas pre linux. a tych pat rokov, za tym si stojim.

> Prepac, ked som v tomto mejle znel trosku neprijemne
no, mozno s tym slackom a susedovymi warezmi.

	judas

ps: mozes mi poslat link na firmu, ktora robi soft jednoduche a podvojne
uctovnictvo so vsetkym, co k tomu patri, pod linux? nieco na sposob alfa
& omega vo windowsoch. podla slovenskeho zakona.
--
[judas na hell judas]$ whatis life
life: nothing appropriate