[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Únor 17 06:46:58 CET 2002

On Sun, Feb 17, 2002 at 12:38:01AM +0100, Miroslav Cabarka wrote:

> Toto sa da riesit cez www.cedecko.sk. 1. CD je tusim za 160, kazde dalsie
> za 130. Uz som im tam nejaky obrat urobil, mam pevnu linku, ale len 38kb.

ja ted preferuji instalaci po modemu. zabere to okolo jednoho dne
(pocitam cca do patnacti hodin by mel byt zakladni system s konzolovyma
vecma + ixy se zakladnima vecma. pak uz to jde rychle ;), ale je to super.

> Vec vkusu. V tejto suvislosti mi skor chyba to, ze by ludia na Slovensku
> mali ovladat (ucit sa) cudzie reci. Ak by kazdy obcan na Slovensku ovladal
> anglictinu, alebo aspon nemcinu, lokalizacia by bola radovo jednoduchsia. V
> Holandsku vie kazdy jednu cudziu rec, velka cast ludi dve. Je to okrem
> ineho dosledok tradicie, pudu sebazachovy (male narody sa musia prisposobit
> okoliu, ak chcu prezit - jazykovy zakon nepomoze) a faktu, ze na vysokych
> skolach sa vyucuje v anglictine.

ja jsem rad, ze se lidi uci cizi jazyk k materskemu. problem zacnu
videt, az nekdo zacne prohlasovat anglictinu za ten pravy a jediny jazyk
pro celou planetu...ale to je na jinou debatu. clovek pocitacovec
domaci nebo firemni, by mel jazyk systemu ovladat, jinak neni schopen
ovladat system a bude stale na nekom zavisly...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487