[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?
john whiteline
whiteline na host.sk
Neděle Únor 17 11:17:40 CET 2002
On Sat, 16 Feb 2002, [iso-8859-1] Ján Tomka wrote:
> - hry: je ich malo, su slabe, su ovela pomalsie ako vo win, vacsinou len
> stare kusy. toto je oblast, kde to chce vela prachov. sdl, clanlib a
> podobne zalezitosti v podstate nemaju zmysel. chce to firmy s
> vlastnymi enginami, s platenymi programatormi atd. ale aku maju tieto
> firmy motivaciu? je to kruh, pretoze terajsi uzivatelia linuxu ani
> zdaleka nebazia po hrach tolko, ako windowsaci, takze firmy pre linux
> vela hier nerobia. ale ludia nebudu na linux chodit, kym tam nebudu
> hry kvalitativne a kvantitativne na urovni windowsov najviac dva roky
> dozadu. a tak dokola.
~ malo - komercnych urcite.
~ slabe - slabe v com ? ak ide o spracovanie (grafika,zvuk,dej), tak vo
vacsine pripadov urcite. ale niektore z nich sa este stale (asi) vyvijaju.
~ ovela pomalsie - mne napr. dava q3 ovela vyssie fps v linuchoch nez vo
win. takze asi zalezi od hry a hw konfiguracie.
~ stare veci - stare ale dobre :)
~ firmy s vlastnymi enginami... - obcas staci hodit ockom na
www.linuxgames.com
~ motivacia... - tvorit komercne nejaku hru iba pre linux by moc velky
uspech nemalo. no niekolko firiem uz paralelne pracuje na win32 a linux
(x86) verzii binarok (prva taka hra bude asi Neverwinter Nights, ak
odmyslime tuxracera). takze motivaciou su peniaze - otvara sa im vacsi
trh.
~linuxaci nebazia po hrach - casi sa menia. "linuxakov" pribuda.
~ludia-linux-hry - casi sa menia. vacsina hier sa s pcdiel stahuje na
hracie konzoly.
--
Odchadzajuca sprava neobsahuje prilohy.
Skontrolovane mojimi ocami 8-).
Verzia: 1.00 / Dioptrie: -0.25P/-0.50L - datum vydania: 02/16/99
Další informace o konferenci linux