[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

john whiteline whiteline na host.sk
Neděle Únor 17 11:17:40 CET 2002


On Sat, 16 Feb 2002, [iso-8859-1] Ján Tomka wrote:

> - hry: je ich malo, su slabe, su ovela pomalsie ako vo win, vacsinou len
>   stare kusy. toto je oblast, kde to chce vela prachov. sdl, clanlib a
>   podobne zalezitosti v podstate nemaju zmysel. chce to firmy s
>   vlastnymi enginami, s platenymi programatormi atd. ale aku maju tieto
>   firmy motivaciu? je to kruh, pretoze terajsi uzivatelia linuxu ani
>   zdaleka nebazia po hrach tolko, ako windowsaci, takze firmy pre linux
>   vela hier nerobia. ale ludia nebudu na linux chodit, kym tam nebudu
>   hry kvalitativne a kvantitativne na urovni windowsov najviac dva roky
>   dozadu. a tak dokola.

~ malo - komercnych urcite.

~ slabe - slabe v com ? ak ide o spracovanie (grafika,zvuk,dej), tak vo
vacsine pripadov urcite. ale niektore z nich sa este stale (asi) vyvijaju.

~ ovela pomalsie - mne napr. dava q3 ovela vyssie fps v linuchoch nez vo
win. takze asi zalezi od hry a hw konfiguracie.

~ stare veci - stare ale dobre :)

~ firmy s vlastnymi enginami... - obcas staci hodit ockom na
www.linuxgames.com

~ motivacia... - tvorit komercne nejaku hru iba pre linux by moc velky
uspech nemalo. no niekolko firiem uz paralelne pracuje na win32 a linux
(x86) verzii binarok (prva taka hra bude asi Neverwinter Nights, ak
odmyslime tuxracera). takze motivaciou su peniaze - otvara sa im vacsi
trh.

~linuxaci nebazia po hrach - casi sa menia. "linuxakov" pribuda.

~ludia-linux-hry - casi sa menia. vacsina hier sa s pcdiel stahuje na
hracie konzoly.

-- 
Odchadzajuca sprava neobsahuje prilohy.
Skontrolovane mojimi ocami 8-).
Verzia: 1.00 / Dioptrie: -0.25P/-0.50L - datum vydania: 02/16/99





Další informace o konferenci linux