[linux] Poslanie e-mailu z C aplikacie

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Únor 17 12:45:15 CET 2002

                                        Maxim, 12:44:22
                                        17. februar 2002 (nedela)
Zdravim.

	Mam aplikaciu v C, ktora potrebuje raz za cas poslat nejaky e-mail.
Ak sa tento e-mail spolahlivo neodruci, skusi to o par hodin (na toto isto
existuje RFC).

	Otazka znie, ake bude najlepsie riesenie. Napadaju ma nasledovne
moznosti:

1. fork(), pipe() do sendmailu a nasledne hranie sa s navratovym kodom
Otazka: je vobec nejaky a vracaju ho vsetky MTA?

2. pouzit nejaku kniznicu
Otazka: zrejme existuje nejaka C kniznica libsmtp, ale nie je to pouzitie
kombajnu na vytrhnutie stebla travy?

3. vlastna tiny implementacia SMTP protokolu
Otazka: naozaj staci len EHLO, MAIL FROM, RCPT TO a DATA? ak nic viac,
vyzera to jednoducho...

	Ktorym smerom by ste mi doporucili sa zamerat? Neradte mi prosim
Perl/Python/Ruby ani nic podobne. Musi to byt C. Dakujem.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://nepto.atomicpile.sk        nepto na atomicpile.sk