[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Neděle Únor 17 17:58:01 CET 2002

Zdravim,

> ja ted preferuji instalaci po modemu. zabere to okolo jednoho dne
> (pocitam cca do patnacti hodin by mel byt zakladni system s konzolovyma
> vecma + ixy se zakladnima vecma. pak uz to jde rychle ;), ale je to
> super.

Mam skor taku prax, ze nove distribucie si necham napalit cez nejaku sluzbu
na CD a potom instalacia u mna vyzera tak, ze to viackrat po sebe s roznymi
obmenami preinstalujem. Napriklad skusam US instalaciu, potom lokalizovanu
a nakoniec nainstalujem skoro vsetko, co na tych kotucoch je. Aj ked to
potom nikdy nepouzijem.

> ja jsem rad, ze se lidi uci cizi jazyk k materskemu. problem zacnu
> videt, az nekdo zacne prohlasovat anglictinu za ten pravy a jediny jazyk
> pro celou planetu...ale to je na jinou debatu. clovek pocitacovec
> domaci nebo firemni, by mel jazyk systemu ovladat, jinak neni schopen
> ovladat system a bude stale na nekom zavisly...

To, ze ci anglictia bude alebo nebude ten pravy jazyk bude rozhodovat prax.
Administrativne to IMHO nepojde. Myslim si ale, ze keby nejakym zazrakom
vsetci ludia na svete od zajtra vedeli pouzivat jeden spolocny jazyk, dost
problemov by sa proste vyparilo. Ci by to bola anglictina, alebo nieco ine,
je uplne vedlajsie.

Prijemny den prajem.

--
Ing. Miroslav Cabarka