[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Neděle Únor 17 18:09:17 CET 2002

D?a Ne 17. Február 2002 11:12 ste napísali:

> no a nam na geografii na gymply hustili do hlavy o
> finsku, ze tam kazdy vie po anglicky. a juraj
> spominal, ze linus torvalds ma taku finsko-svedsku
> anglictinu :-)

Neviem aku ma Torvalds anglictinu, ale akosi instinktivne tusim, ze keby
som ju mal aj ja taku, bol by som spokojny. Pri znalosti cudzieho jazyka
nejde podla mna o dokonalost na lingvistickej urovni, dolezite je vediet sa
bezne dohovorit, viest obchodne rokovanie a podobne. Vsetci, ktori sa ucili
cudziu rec vedia, ze najtazsie je dopilovavat k dokonalosti. Podla mna je
treba tuto namahu investovat do dalsieho jazyka. Inymi slovami, ak som
schopny sa dohovorit a odrokovat a chce sa mi este ucit - tak zacat iny
jazyk.

> ale inac ked si vezmete finov, tak je to taky velky
> narodik ako my, maju narodnostnu mensinu (svedsku),
> maju hokej. (ako my)
>
> ale ten ROZDIEL je v tom, ze oni dokazali vytvorit
> nokiu a linuxa a ludia u nich nieco robia, kdezto u
> nas sa sedi pri pive a ohovara konkurencia (ak nic
> ine, tak aspon politika a ktory operator je lepsi. a
> vacsinou ani nemaju prehlad o cenach konkurencie :-).
> u nas je problem v ludoch.

Tak, tak. Nechce sa nam robit.

Prijemny den.

--