[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Únor 18 04:00:20 CET 2002

On Sun, Feb 17, 2002 at 07:23:17AM +0100, Petr Vanek wrote:

> rtf je v pohode, jen bych se zeptal, jak je to s velikosti, nekdo tady
> zminoval ohromne narustani souboru pri vkladani obrazku.
>
> druhou otazku mam:
>
> jak to resite s tabulkama?
> u mne to resi csv, ale neni tam formatovani, nic... v nouzi pouzivam
> xls, gnumeric to umi... ;(

nikdo nedela v ve firme tabulky s vypocty, ktere by pak posilal sefovi,
ktery to cte v excelu? kde je ta firma!? ;)) anebo uz novy excel umi
xml?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487