[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 18 09:25:05 CET 2002

Napísané dňa 15.02.2002 22:48:14 +0100, (autor: Ján Tomka):
> z tejto zalezitosti mam taky pocit, ze linuxaci chcu, aby sa pouzival
> legalny softver, len preto, lebo ho sami pouzivaju. ale este som od
> nikoho nepocul, ze by ludia mali pocuvat len legalnu hudbu, ze by sa

Ludia by mali pocuvat len legalnu hudbu.

> malo viac bojovat proti makkym drogam a par dalsich veci. v tomto vidim

Malo by sa viac bojovat proti makkym drogam (vratane tabaku a alkoholu).

> dost pokrytectvo a vypocitavost. verte, ze microsoft by si najviac
> zelal, aby ludia nekradli softver. ale ked nieco proti tomu robi, tak
> nan nadavate. spomenul som pokrytectvo? uh!

> ulohou desktopu je podla mna totalne kaslat na nejake standardy a

Mylis sa. Pokial desktop nebude dodrziavat nejake definovane (nehovorim,
ze otvorene, ale dostupne hocikomu napr. za rozumne $) standardy, dovtedy
tu bude bordel (v desktopoch :-).

> ocakavat, ze pri klavesnici stoji lamer, ktory moze napisat cokolvek,
> ale vzdy to bude davat zmysel. prikladom je msie, ktory dokaze
> pozeratelne zobrazit aj stranky, ktore maju s valid html len pramalo
> spolocne, ze opravuje niektore asi-chyby v kode atd. atd.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |