[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pondělí Únor 18 09:55:52 CET 2002

Saturday, February 16, 2002, 1:07:40 PM, you wrote:

JB> skus pozriet archiv, ja uctovnictvo zatial neriesim, aj ked budem
JB> musiet. Linka bola v tejto konfere, ak mozete, poslite ju niekto pre
JB> zopakovanie.
prave sme si obstaravali nove uctovnictvo vo vacsej firme, robili sme
si prieskum trhu a musim
povedat ze ked niektore spolocnosti distrubuovali ucto pre Linux tak
len ako server aplikaciu (napr. AURUS), neviem nic o tom ze by bolo
nejake Linux ucto na slovensku pre Linux desktop.

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:.: fordinal na slovanet.sk