[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Pondělí Únor 18 11:37:41 CET 2002

ide o to, ze na linuxe ti bezi server s databazou a klienti su nakodeni vo
User friendly windowsackom prostredi, aj ked ja neviem preco. Lebo pod
linuxom to moze vyzerat krajsie a jednoduchsie a velmi podobne. Teda viem
preco. Naklikat klient app v nejakom C builderi nebodaj Visual Basicu je
maximalne lahke.

Keby ten klient bezal aspon v Jave,...ze