[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Pondělí Únor 18 12:14:12 CET 2002

-> o tomto sa nechcem hadat, mne najmenej zalezi na tom, aby bol z linuxu
-> desktop, ale myslis, ze ti na to user skoci, ked od neho budes chciet
-> kvoli browseru instaloval libky, base a par dalsich balikov z jedneho
-> desktop environmentu a kvoli mua zase dalsie libky, base, atd.?

toto by mal obstarat sam balickovasi system. v debiane ked v dselecte
kliknem + na nieco co chcem nainstalovat, a dotycna aplikacia zavisi na
veciach ktore v systeme nemam (pripadne ich odporucva nainstalovat) objavi
sa mi okno v ktorom sa objavia nastavenia ktore dselect urobil (co
prinstalovat, co deinstalovat pri konfliktoch atd).

-> na jednotnom interface sakramentsky zalezi! podla mna, usera velmi
-> nerajcuje moznost vyberu, nemusi pouzivat ten najlepsi kusok softu,
-> hlavne nech to vsetko vyzera rovnako, ma to rovnake menu, nech nastavena
-> tema funguje na vsetky okienkove aplikacie atd.

Dobre, odteraz zdrbem kazdeho pouzivatela ktory si do winampu nahodi nejaky
skin a pritom tvrdi ze chce jednotny vzhlad. A kazdeho kto si nahodi winamp
(pretoze ten si robi takmer vsetko sam - umiestnenie z vzhlad okien,
presuvanie po obrazovke) mozem zdrbat ked mi bude hovorit ze chce jednotny
vzhlad...

-> povoluje licencia mplayera spravit nejaky server, odkial si stiahnes
-> maly shell skript, spustis ho u seba, vygeneruje ti vsetky potrebne
-> informacie o systeme, posles to naspat a on ti podla toho skompiluje
-> mplayer? ale aj tak je to ako past na oko.

myslim ze povoluje. resp toto je vec ktora sa nemoze zakazat. sirenie
binarky zakazuju z imho dost opravnenych dovodov. a je mozne ze to casom
zakazovat prestanu.

 There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
 allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller