[linux] Konektivita servera.

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Únor 18 15:18:38 CET 2002

Co presne potrebujes overit ? ako mas uplink alebo aku ma zahranicnu linku
provider alebo ci tie grafy co mas od provider su presne ?

Ak chces overit linku a mozes to overovat len z jednej strany, tak sa to
da pomocou programceku, ktory sa vola pathchar (google ti napovie, kde ho
najst). [pozor, patchar ma problem s loadbalancingom (napr. nextra)]

Ak mas k dispozicii 2 konce a chces medzi nimi merat, tak nato su
najvhodnejsie iperf alebo netperf su to klient-server aplikacie, na jednej
strane spustis klienta a na druhej server a medzi nimi mozes merat trafik.

Ak si chces len overit, ci mas skutocne tu N kbit linku, ktoru ti
provider predava, tak sa spusti account na routri a zistis ako sa veci
maju. na account napr. ipac-ng

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk