[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Roman Fordinal fordinal na slovanet.sk
Pondělí Únor 18 13:59:41 CET 2002

Monday, February 18, 2002, 11:23:22 AM, you wrote:

->> prave sme si obstaravali nove uctovnictvo vo vacsej firme, robili sme
->> si prieskum trhu a musim
->> povedat ze ked niektore spolocnosti distrubuovali ucto pre Linux tak
->> len ako server aplikaciu (napr. AURUS), neviem nic o tom ze by bolo
->> nejake Linux ucto na slovensku pre Linux desktop.

MfU> Hmm ale toto ma zaujima. Co znamena presne server aplikacia a klient
MfU> aplikacia v tomto pripade? v pripade linuxu to moze byt jedna masina, nie?
MfU> Alebo to znamena ze ide o uctovnicky SW architektury klient-server a znamena
MfU> to nejaku nevyhodu?
znamena to asi to, ze na Linux masine bezi centralne uctovnictvo a
"klienti" (tuto vlastne uctovnici) komunikuju s centralnym
uctovnictvom z Win32 na inych pocitacoch. podla poctu pripojitelnych
klientov sa robi vlastne cena tohto produktu :)
vacsina sietovych verzii uctovnictva vyzaduje WinNT server (naco
vyhadzovat take prachy) a microsoft SQL server (a dalsie prachy).
takze asi najvyhodnejsie riesenie je nahodit na Linux server to ucto a
spravovat ho pre uctovnikov z klasickeho Win 95/98 desktopu. myslim ze
AURUS distribuuje original pre RH 7.*
a vyhoda? samozrejma - ak uz je vo firme Linux server, moze tam byt aj
ucto a dalsou je samozrejme lepsia stabilita :)

:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal na slovanet.sk