[linux] SiS 6215

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Únor 18 15:58:27 CET 2002

hmm, tento sis chodi s XF86_SVGA, predpokladam, ze je to nejaky hnusny
onboard a preto treba povedat lilu, ze ma menej RAMky, aby bola aj nejaka
pamat pre tu grafiku.
A tento chip je podporovanych od nejakych xfree 3.3.x.
Ak by si mal nahodou SuSE, tak oni spravili nejaky specialny
xserver SuSESiS s ktorym to vraj chodi v pohode.

Ak by si mal dalsie otazky tak zadaj do googla:
sis6215 site:xfree.org

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk