[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pondělí Únor 18 15:03:14 CET 2002

> ~linuxaci nebazia po hrach - casi sa menia.
> "linuxakov" pribuda.

ja by som sa zahral. i ked dat dve tisicky za hru je
vela, nejakych 500 za dobru rpg by sa dalo dat. (a
starsie rpg sa uz predavaju lacnejsie :-)

vyvoj hier pod linuxom pomaly vzrasta, aj ked to
zatial moc nevidno. moderne operacne systemy nie su az
take rozdielne, aby to bolo nemozne. staci spravit
inteligentny wrapper, aby jadro hry neslo priamo k
nejakym neportabilny funkciam a je to. (vivat c++ :-)
problemom  bude skor, ze trh s linux hrami je maly,
lebo windowsacka verzia vyjde skor na trh a clovek si
ju moze zahrat skor.

jard