[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Pondělí Únor 18 15:07:04 CET 2002

-> znamena to asi to, ze na Linux masine bezi centralne uctovnictvo a
-> "klienti" (tuto vlastne uctovnici) komunikuju s centralnym
-> uctovnictvom z Win32 na inych pocitacoch. podla poctu pripojitelnych
-> klientov sa robi vlastne cena tohto produktu :)
-> vacsina sietovych verzii uctovnictva vyzaduje WinNT server (naco
-> vyhadzovat take prachy) a microsoft SQL server (a dalsie prachy).
-> takze asi najvyhodnejsie riesenie je nahodit na Linux server to ucto a
-> spravovat ho pre uctovnikov z klasickeho Win 95/98 desktopu. myslim ze
-> AURUS distribuuje original pre RH 7.*
-> a vyhoda? samozrejma - ak uz je vo firme Linux server, moze tam byt aj
-> ucto a dalsou je samozrejme lepsia stabilita :)

Ja som z povodnej posty mal pocit ze kritizujes dany stav. Takze myslis ze
takto je to OK? ja by som bol osobne rad keby aj klient existoval pre linux
- teraz sa taketo uctovnictvo neda prevadzkovat na jednom pocitaci, ani cele
na linuxe. Ale to uz bude otazka skor tej firmy.

 I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.