[linux] MySQL a atomic.h

Martin Mosny, PosTel, a.s. mmosny na postel.sk
Pondělí Únor 18 16:20:56 CET 2002

ahojte,

dakujem fantomasovi za cenne rady.

Ako som sa dozvedel, autory MySQL nerataju s tym, ze by prestali pouzivat
kernelovske hlavickove subory a zasa autory glibc-kernheaders pridali peknu direktivu,
ktora doteraz v tom baliku nebola (pravdepodobne preto aby upozornili
autorov MySQL).

> Nie je po probleme... je po varovani. problem si skryl takze sa nehlasi ale
> stale je tu... "nechajme to tak ako to je a tvarme sa ze je to v poriadku".

ano, ale len pokial si nieto v develope MySQL neprecita #warning pri
kopilacii s gcc3 a novymi glibc-kernheaders.

DIk m0s