Offtopic: vselico (was Re: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?)

Pondělí Únor 18 17:51:33 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 09:25:05AM +0100, Marcel Telka wrote:
> Ludia by mali pocuvat len legalnu hudbu.
Uz som to niekde viackrat hovoril, pocuvat nelegalnu hudbu, alebo vlastnit
nelegalne hudbu, su pojmy ktore nemaju pravny zmysel. Nelegalne mozes iba ak
kopirovat, ale v ziadnom pripade nie vlastnit. Nenechajte sa zmiast
propagandou dominantnych firiem na trhu.

> Malo by sa viac bojovat proti makkym drogam (vratane tabaku a alkoholu).
Ale len na urovni medialnej, v ziadnom pripade nie pravnej, prave naopak.

S pozdravom,

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity