Offtopic: vselico (was Re: [linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?)

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 18 18:27:07 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 05:51:33PM +0100, Peter Surda wrote:
> Uz som to niekde viackrat hovoril, pocuvat nelegalnu hudbu, alebo vlastnit
> nelegalne hudbu, su pojmy ktore nemaju pravny zmysel. Nelegalne mozes iba ak
> kopirovat, ale v ziadnom pripade nie vlastnit. Nenechajte sa zmiast
> propagandou dominantnych firiem na trhu.

Podla mna do toho vrtas zbytocne, pretoze:
1. neslo o vlastnenie, ale o pocuvanie,
2. nebolo definovane, co sa pod pojmom "legalna" mysli. Hudba moze byt nelegalna
   aj z inych dovodov ako je autorsky zakon, napr. propagacia fasizmu je trestny
   cin (AFAIK). Hudba, ktora fasizmus propaguje, by sa dala oznacit ako "nelegalna".
   IANAL.

Howgh.

> Ale len na urovni medialnej, v ziadnom pripade nie pravnej, prave naopak.

Nikto tu nehovoril o forme boja (pre mna za mna, nech sa bojuje aj pravne -
mna sa to netyka :-), ale aspon by policajti najskor zavreli samych seba, hehe :-).

Howgh.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |