[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Martin U¾ák uzak na ba.telecom.sk
Pondělí Únor 18 20:12:49 CET 2002

hi,

On Mon, Feb 18, 2002 at 05:54:11AM -0800, Jaroslav Soltys wrote:

> moj nazor na ole a com je uplne opacny, nez tvoj.
> skusal si robit v cistom c nieco s tymi hovadinami ?

;) tu nejde o pohodlie programatatora. tu ide zachovani debilnej
jednoduchosti pre usera. to znamena, ziadnych x programov co robi to
iste, ale ani za svet nevedia so sebou komunikovat, funguje na 80% atd.

mne ako userovi je jedno ako sa tebe robi (programuje) s ole alebo com.
ked xem mat document z jednej app v druhej, tak to ma ist hlavne
jednoducho a ma to fungovat...

	martin.