[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Zdeno Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Únor 18 17:56:37 CET 2002

>podvojne
>alfa

SAP pokial viem je mozne prevadzkovat aj na linuxe (Neviem sice co si myslel tou alfa&omega, ale pokial ti
nebude vyhovavot SAP, tak nevieco by ta mohlo potesit). Pohladaj si teda najblizsieho implementatora...

Co sa tyka inych veci, dobry uctovnik znaly zakona (takeho to ziadny program nenahradi - ver tomu videl
som zle uctovnictvo v spickovom programe) by vedel robit aj v GNUCash (www.gnucash.org), ale je tam
problem s tlacou - to sa vsak vyriesi s GNOME2. Hoci je tam napisane, ze je urcene na osobne financie,
tak tomu celkom never - chcel by som vidiet, kolko ludi robi osobne financie podvojnym zapisom.. (Aj ked aj
taky su). Navyse autor ma firmu na presadenie tohoto (a tusim aj gnumeric-u) pre profikov uctovnikov. Aj
todi list jednoznacne odraza zameranie profi uctovnikov. Pre sk veci snad potom bude potrebne len
chodne nastavit scripty...

>skus pozriet archiv, ja uctovnictvo zatial neriesim, aj ked budem
>musiet. Linka bola v tejto konfere, ak mozete, poslite ju niekto pre
>zopakovanie.

No pokial si pamatam tak link tu nebol, ale bolo tu toto:

On Tue, Feb 06, 2001 at 06:53:55PM +0100, Zdenko Podobný wrote:
> Nevie niekto o nejakom softvery na vedenie uctovnictva
> (jednoducheho/podvojneho) pre Linux, ktore by bolo pouzitelne v nasich
> 'hajoch a lukach'?
> Nemusi ist o nic dokonale a velkolepe. Potreboval by som nieco pre
> neziskovu organizaciu (neviem nic blizsie o podmienkach vedenia
> uctovnictva v takychto organizaciach).
> Podla moznosti nech je to free alebo za rozumnu cenu.
>
> Zdeno
Viem ze nieco robila firma ARGUS z Bratislavi
--
 Milan Hromada
 tel: +421 (0)862 5151 335

Ak viete o inych spolocnostiach, tak dajte vediet.

Zd.