[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Pondělí Únor 18 23:44:32 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 12:14:12PM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> kvoli browseru instaloval libky, base a par dalsich balikov z jedneho
> -> desktop environmentu a kvoli mua zase dalsie libky, base, atd.?
>
> toto by mal obstarat sam balickovasi system. v debiane ked v dselecte
> kliknem + na nieco co chcem nainstalovat, a dotycna aplikacia zavisi na
> veciach ktore v systeme nemam (pripadne ich odporucva nainstalovat) objavi
> sa mi okno v ktorom sa objavia nastavenia ktore dselect urobil (co
> prinstalovat, co deinstalovat pri konfliktoch atd).

nieco som o tych veciach pocul :-). skor ide o to, ci sa niekomu nebude
zdat vymetene instalovanie dvoch desktop environmentov.

> -> na jednotnom interface sakramentsky zalezi! podla mna, usera velmi
>
> Dobre, odteraz zdrbem kazdeho pouzivatela ktory si do winampu nahodi nejaky
> skin a pritom tvrdi ze chce jednotny vzhlad. A kazdeho kto si nahodi winamp
> (pretoze ten si robi takmer vsetko sam - umiestnenie z vzhlad okien,
> presuvanie po obrazovke) mozem zdrbat ked mi bude hovorit ze chce jednotny
> vzhlad...

to je o niecom inom. je vela apps, ktore maju svoje vlastne okienka a
skiny a tak. to su vacsinou nejake multimedialne prehravace a co ja
viem.

ked ma user polovicu serioznych aplikacii (browser, mua, office) v gtk a
druhu v qt, tak ho to moze dost nudit. mne sa konkretne toto najviac
nepacilo, ked som presiel na linux, ze kazda app bola napisana v inom
toolkite, ze menu bolo v kazdej uplne ine atd. uplne najviac ma stvalo,
ze do wmakeru sa hodil iba rxvt s nextstep scrollbarom. vsetko ostatne
malo scrollbar na pravej strane.

podla mna userovi desktopu na tychto veciach velmi zalezi. videl som
sekretarku, ktora mala vo win nastavenu taku brutalnu temu, ze jej tam
plavali rybicky, vsetko sa to hybalo, font bol aspon 36px, do toho obcas
nejake bublinky cez okna a zvuky mora... sedela pri tom osem hodin denne
a bola z toho total stastna. fakt neviem, co by urobila, keby sa jej tam
dostala aplikacia, ktora by nefachala spolu s tou temou. som si isty, ze
by ju zmazala bez ohladu na to, co by to bolo. nikto jej rybicky kazit
nebude!

	judas
--
[judas na hell judas]$ whatis life