[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Ján Tomka jan.tomka na stonline.sk
Úterý Únor 19 00:00:58 CET 2002

On Mon, Feb 18, 2002 at 09:25:05AM +0100, Marcel Telka wrote:

> Ludia by mali pocuvat len legalnu hudbu.

> Malo by sa viac bojovat proti makkym drogam (vratane tabaku a alkoholu).

tak tieto dva boli dobre! asi to uz chapem -- ked budes od ludi chciet,
aby pouzivali legalny soft, tak ta nevysmeju tak, ako ked navrhnes, aby
sa nekopirovala hudba a nehulilo. ale to uz som fakt trochu ot. %-!

> Mylis sa. Pokial desktop nebude dodrziavat nejake definovane (nehovorim,
> ze otvorene, ale dostupne hocikomu napr. za rozumne $) standardy, dovtedy
> tu bude bordel (v desktopoch :-).

to sa teda nemylim. prave kvoli tomu bordelu (v desktopoch) musi
ktokolvek chce robit desktop (-> konkurovat winom), robit vo svojich
apps rovnaky bordel, aby sa useri nestazovali, ze robi zly system, lebo
vo windowsoch by to fungovalo. s aplikaciami cisto podla specs mozes ist
na desktope fajcit handry. bez ohladu na to, kto za to moze (ms).

	judas
--
[judas na hell judas]$ whatis life
life: nothing appropriate