[linux] iptables

Marek Poláček polacekm na vakba.slposta.sk
Úterý Únor 19 11:08:07 CET 2002

Ahoj

Ak tomu dobre rozumiem tie priklady z rootu boli normalne skripty, ktore si
spustil a oni nastavia nejak chainy , potom daj

iptables-save > /etc/sysconfig/iptables

a tymto sa naplni subor iptables, podla ktoreho sa naplnia chainy pri spustani
skryptu iptables (napr. reboot)

Bye