[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Únor 19 13:23:38 CET 2002

Zdravim,

On Mon, 18 Feb 2002, [iso-8859-2] Zdeno Podobný wrote:

> SAP pokial viem je mozne prevadzkovat aj na linuxe (Neviem sice co si myslel
> tou alfa&omega, ale pokial ti
> nebude vyhovavot SAP, tak nevieco by ta mohlo potesit). Pohladaj si teda
> najblizsieho implementatora...

To snad nemyslis vazne, kolko firiem na slovensku si moze dovolit SAP a
kolko ich z toho dokaze vyuzit a je pre nich vhodny ?

> [...]
> nenahradi - ver tomu videl
> som zle uctovnictvo v spickovom programe) by vedel robit aj v GNUCash
> (www.gnucash.org), ale je tam
> problem s tlacou - to sa vsak vyriesi s GNOME2. Hoci je tam napisane, ze je
> urcene na osobne financie,
> tak tomu celkom never - chcel by som vidiet, kolko ludi robi osobne financie
> podvojnym zapisom.. (Aj ked aj
> taky su). Navyse autor ma firmu na presadenie tohoto (a tusim aj gnumeric-u)
> pre profikov uctovnikov. Aj
> todi list jednoznacne odraza zameranie profi uctovnikov. Pre sk veci snad

V principe su potrebne 3 druhy uctovnictva:
- jeduche (pre zivnostnikov) - s tymto by som to az tak zle nevidel,
poznam zivonostnikov co si sami napisali uctovnictvo v clipperi.
- podvojne nieco v style abra gold, alfa alebo podobne, toto je asi
najpotrebnejsi soft v sucasnosti.
- ekonomicke informacne systemy - ako SAP, ale v nasi podmienkach je to
nerealne, alebo uz spominany Aurus.
> No pokial si pamatam tak link tu nebol, ale bolo tu toto:
>
> Viem ze nieco robila firma ARGUS z Bratislavi

Ja este viem o firme Soflab a.s. so Ziliny co robila system ASEO, ktory
som portoval z SCO Unixu na Linux, ale bohuzial firma uz ukoncila vyvoj
pre nezaujem zakaznikov a slabu propagaciu. Bezalo to nad Informixom a
pripajalo sa k tomu ssh/telnet/seriova konzola

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk