Flash (was: Re: [linux] java plugin pre mozillu)

Úterý Únor 19 14:50:25 CET 2002

-> -> > skusal som stiahnut od Sunu najnovsiu java runtime 1.4.0 (aj starsi 1.3.x)
-> -> > kde je plugin pre netscape 6.1 - tak som ho nakopiroval aj mozille ale zial,
-> -> > mozilla padne na strankach s javou
-> ->
-> ->    Keby len s javou - rovnaku skusenost mam aj s pluginom pre Flash.
-> -> Kua, chuapi... to ma byt funkcny produkt?
->
-> mne funguje, odvcera :)

... a este daco... musel som si povolit disk cache a nastavit jej velkost
aspon na 1 (KB) - inac mi neukladal flashe na disk a plugin ich nemohol
spustat...
 2B|!2B, that's a question!