Flash (was: Re: [linux] java plugin pre mozillu)

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Únor 19 16:14:56 CET 2002

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:
> -> -> > skusal som stiahnut od Sunu najnovsiu java runtime 1.4.0 (aj starsi 1.3.x)
> -> -> > kde je plugin pre netscape 6.1 - tak som ho nakopiroval aj mozille ale zial,
> -> -> > mozilla padne na strankach s javou
> -> ->
> -> ->    Keby len s javou - rovnaku skusenost mam aj s pluginom pre Flash.
> -> -> Kua, chuapi... to ma byt funkcny produkt?
> ->
> -> mne funguje, odvcera :)
>
> ... a este daco... musel som si povolit disk cache a nastavit jej velkost
> [...]

    No to je mozno ono... ja tam tie subory mam, ale ked vleziem na
stranku s Flashom, tak mi Mozilla zdochne... Ale ze by som nemal disk
cache, to sa mi nezda. Ona nie je povolena "by default"?

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.