[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Kosoru Jozef kosoru na qbsw.sk
Úterý Únor 19 16:17:22 CET 2002

> Ahoj,

> office) v gtk
> toto najviac
> napisana v inom
> scrollbarom. vsetko
>
> Qt+KDE vie pouzivat Gtk temy, takze stale nevidim problem.
> Opacne to asi
> tiez pojde. Vyzera to presne rovnako potom.

No hej, ale tu neide len o vzhlad aplikacie. KDE ma definovane
standarty na mnozstvo veci (podobne ako Windows).
Ani ciste Qt aplikacie (teda nie KDE) ich zvacsa nesplnaju.
Ak by boli vsetku GUI aplikacie pisane priamo
pre KDE, tak az potom by mohol Linux skutocne konkurovat
Windowsom ci sa homogennosti tyka. Ale ked tak vidim ako
velmi Mandrake podporuje KDE a ich samotne konfiguracne
nastroje (rpmdrake, menudrake...) si robene v GTK na potom
sa necudujem, ze uzivatel stale nema to, co by ocakaval od
dobreho desktopu. Gnome proste tiez nie je zle, ale samotny
fakt, ze sa komunita rozdelila na dva tabory je velky problem,
ktory nahrava do kariet Bilovi.

Jozef