Flash (was: Re: [linux] java plugin pre mozillu)

Úterý Únor 19 16:40:58 CET 2002

->     No to je mozno ono... ja tam tie subory mam, ale ked vleziem na
-> stranku s Flashom, tak mi Mozilla zdochne... Ale ze by som nemal disk
-> cache, to sa mi nezda. Ona nie je povolena "by default"?

je. lenze ja som si ju vypol (naco mi je disk cache ked mam na lokalnej
masine proxy server <REKLAMA>wwwoffle</REKLAMA>, ktory to vie ovela lepsie?)

v kazdom pripade flash mi facha bez problemov a este mi to ani raz nepadlo
(aspon nie qoli flashu, myslim).
 (R)etry, (A)bort, (C)ancer