[linux] Ponuka cd s rfc + std + fyi + drafts?

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Únor 20 21:03:07 CET 2002

Kto by mal zaujem o $subj, nech mi da vediet na private mail: misu na ipg.sk.
Prave to skladam, a neviem kolko toho spravit. Distribuovat sa to bude na
lugcone v BA. Predpokladana cena 50 Sk. Moze sa zmenit podla ceny medii,
ktore zozeniem. Samozrejme je v tom aj nieco ,aby som mal na obed za to ze
sa s tym budem hrat :) Ale myslim, ze je to kazdopadne prijatelna cena.

                                                    Misu

PS: Pre tych co nevedia stranka lugconu je http://www.sklug.sk/lugcon :)
    A pre tych co nevedia ani co je lugcon, tak sa to tam docitaju :)
    (BTW: dnes som par takych stretol)