[linux] partition resize

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Únor 20 10:30:51 CET 2002

                                        Maxim, 10:29:04
                                        20. februar 2002 (streda)
Zdravim.

> komercny sw Partition Magic dokaze resizovat ext2

	Ja s nim mam take skusenosti, ze mi na jednom kompe pri jednom takom
resize odpalil zopar ext2 superblockov z primarnej Linuxovej root particie a
na disku ostala len velka 2GB diera. WWWckov e2salvage potom musel riesit to
co PQ Magic pokazil...

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Visit Atlantis talker now!         http://atlantis.sk