VYRIESENE: Re: [linux] Poslanie e-mailu z C aplikacie

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Únor 20 10:40:12 CET 2002

                                        Maxim, 10:39:17
                                        20. februar 2002 (streda)
Zdravim.

> nehovoriac o tom ze si musis getnut MX zaznam pre danu domenu a potom az
> robit connect. Nikto ti nezaruci ze MX s najnizsim cislom nebude dva dni
> dole. Ale v pripade ze tej masine kde to xces pouzit trustuje nejaky smtp
> server(samozrejme este prichadzaju do uvahy open mail relaye) napr. u teba
> na lokalke tak to je najjednoduchsie a asi aj najrychlejsie riesenie.

	Rozhodol som sa ist cestou vlastnej implementacie s pouzitim jednej
dobrej a hlavne malej SMTP kniznice. Zdrojaky su otrasne, ale robi to, to co
ma. :) Nasurfovatelne tu:

http://www.shagged.org/~vanders/

	Samotna kniznica vsak este nic neriesi. Treba este kniznicu na
zistovanie tych MX zaznamov, pretoze Open Relay z principu pouzivat nechcem
a ziadne trust vztahy neprichadzaju do uvahy, kedze chcem aby to bolo (aspon
trochu) prenositelne.

	Btw. tie MX zaznamy pracuju na rovnakom principe ako DNS? Nieco mi
hovori, ze je to ta ista sluzba - nemylim sa?

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://nepto.atomicpile.sk        nepto na atomicpile.sk