[linux] partition resize

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Únor 21 07:52:10 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 10:30:51AM +0100, Ondrej Jombik wrote:

> 	Ja s nim mam take skusenosti, ze mi na jednom kompe pri jednom takom
> resize odpalil zopar ext2 superblockov z primarnej Linuxovej root particie a
> na disku ostala len velka 2GB diera. WWWckov e2salvage potom musel riesit to
> co PQ Magic pokazil...

ja som problem nemal, a ked si dobre pamatam, tak povodna otazka znela:
zmensit fat a zvacsit ext2, takze tak ci tak bude treba resiznut aj
fatku (zavisi aj od verzie PQmagic, ci to dopadne dobre - volakedy 4.0
mi posahala disk, o tyzden na to vysla 4.01)

a ako uz bolo spomenute, pri vsetkych takychto programoch sa pise, ze
najprv treba zalohovat - skusenosti ma doviedli k tomu, ze svoju pracu
si paranoidne zalohujem rsyncom cez ssh na iny stroj a odvtedy som
kludny ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE