[linux] alsa, debian

Čtvrtek Únor 21 08:20:38 CET 2002

On Wed, Feb 20, 2002 at 06:03:38PM +0100, hudecp na fini.sk wrote:
> hi,
>
> akosi mi robi prblem nasledovna vec ($SUBJ)
>
> mam svoj skompilovnay kernel 2.4.17 aj alsu-0.5 (vsetko z DEB
> source-ov)
>
> ked dam modprobe snd-card-fm801 tak vsetko nabehne ako ma ...
>
> ale dalej som sa nedostal. Ani neviem co dalej. Je tam kopa balikov
> pre alsu a ja ani len netusim, ktory z nich naistalovat. Vie mi niekto
> poradit ?? (staci ked bude chodit xmms)

pouzite amixer, alebo alsamixer na nastavenie hlasitosti, pretoze po
nabehnuti modulu, je vsetko mutnute. To by malo byt vsetko.

> PS. mam DEVFS

Tak tu dufajte, ze vam pridalo zariadenie dsp. Ak ano, ale nie je ako
/dev/dsp, tak si urobte na vase zariadenie symbolicku linku.

PS: s DEVFS nemam ziadne skusenosti.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...