[linux] Ponuka cd s rfc + std + fyi + drafts?

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 21 08:38:28 CET 2002

On Thu, 21 Feb 2002, Peter Mann wrote:

> len pre informaciu - debian ma v sebe okrem ineho:
>
> apt-cache search doc-rfc
>
> doc-rfc - Migration Pseudo-Package
> doc-rfc-0001-0999 - Other RFCs
> doc-rfc-1000-1999 - Other RFCs
> doc-rfc-2000-2999 - Other RFCs
> doc-rfc-3000-3999 - Other RFCs
> doc-rfc-experimental - Experimental RFCs
> doc-rfc-fyi-bcp - FYI and BCP RFCs
> doc-rfc-misc - Miscellaneous RFCs
> doc-rfc-old-std - Old Standard RFCs
> doc-rfc-std - Standard RFCs
> doc-rfc-std-proposed - Proposed Standard RFCs
>
> a este napr.

> [...]

Jo to je pekne :) Ale ked to chces neako pozret, tak to musis minimalne
rozpakovat. Nie len vrazit cd do mechaniky a studovat. Samozrejme, ze
take CD si moze poskladat, kto chce. Ja to napr skladam pre seba. Tak
preco by somsa s tym nepodelil aj dalej. Aby som usetril inym robotu.

                                              Misu

PS: Zbohatnut na tom jednoznacne nemienim :))))