[linux] LAN

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Únor 21 12:31:58 CET 2002

Zdravim,
takze jasne, chces obmedzi respektive rozdistribuovat kapacitu medzi
viacerych s nejakymi vahami, pomermi.
Ak to chces spravit rovnomerne a moc sa s stym nechces hrat, pozri si
toto:
http://wipl-wrr.sourceforge.net/
Ak chces zabezpecit nejake pomery a priority, tak musis spravit vlastne
nastavenie na queuing a v tom pripade citaj toto:
www.ds9a.nl/lartc
www.docum.org

Ak sa ti nechce priliz prechadza literaturov a chces pouzit nejake hotove
riesenie, ktore ti sice nezaruci 100% vysledok, tak potom skus cbq.init
alebo htb.init (na htb musi patchovat jadro aj iproute2).

Este taka poznamocka, nieje to vobec ziadna sranda a aj ked si precitas
kopec dokumentacie a budes to robit po n-ty krat, pozadovany vysledok sa
nemusi dostavit...

On Thu, 21 Feb 2002, Roman Fordinal wrote:

> [...]
> pripojeny, vzdy je linka vyuzita na 100%, pretoze kazdy okamzite zacne
> tahat a nieco robit na internete. je dost zle ak kolega taha 5kbps a
> ja len 0.5kbps, co mi nestaci ani na SSH connect :(
> jednoducho kolega vysiela viac poziadaviek (browser, getright, pop3,
> smtp). IP vsetkych ucastnikov siete su pevne. potreboval by som
> jednoducho nastavit quoty pre internetove browsovanie pre niektore IP
> adresy napr. na 2kpbs. Samozrejme tak aby sa quoty nedotkli
> vnutrosietovej komunikacie po TCP (aby niekto neisiel aj vnutri s

Bol tu o tom thread, pozri si archiv.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk