[linux] WINE

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Únor 21 14:42:41 CET 2002

On Thu, Feb 21, 2002 at 02:28:59PM +0100, Ing. Pavel Simon, CSc. wrote:
> Ahoj,
> v podstate zakladnu neznalost. To co som zatila precital mi dalo malo
> odpovedi. Zakladne wine som rozbehol. Dokonce sa mi podarilo spustit putty
> pod linuxom. Ina vec je pokial chcem nainstalovat nejaky soft (konkretne
> Borland Builder). Vobec to nejde. Pokial som to pochopil dobre musim mat
> nainstalovane aj nejake DLL z povodnych M$Win? Ako ich tam dostat. Memam
> specialnu partisn pre M$Win.

wine sa snazi robit emulaciu windowsackych dll. Takze teoreticky nemusis mat
prakticky ziadnu .dll z windows. Cim viac ich vsak budes mat, tym bude tvoje
wine windowsoidnejsie (zjednodusene povedane).

S instalaciou softu je problem. Instalatory vacsinou potrebuju, aby wine
bolo skoro uplne ako windows. Najlepsie je len spustat .exe subor (uz nainstalovany).

Jednoducho: treba sa s tym na zaciatku trosku pohrat a citat dokumentaciu :-).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |