[linux] procmail vs. maildrop

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Čtvrtek Únor 21 23:25:36 CET 2002

Cau,

On Thu, Feb 21, 2002 at 08:22:22AM +0100, roman f.v. wrote:

> Ktory z danych programov je vhodnejsi v spojenis s MTA postfix?
> respektive ich vyhody a nevyhody, na stranke dropmailu pisu o niektorych
> vyhodach oproti procmailu. Mozete poradit?

este pred tym, ako sa rozhodnes precitat si moj nazor, musim ti prezradit,
ze som velmi lenivy 'linuxak', radsej pouzivam binarne baliky, nez by som
si kompiloval vlastne veci, radsej pouzivam postfix namiesto qmailu,
radsej pouzivam avi-play namiest m-play... ale uz som odbocil...

a teraz moj naroz na procmial vs. maildrop.

snazim sa vsake, kde sa len da, presadit postfix+maildir a ak je potrebne
filtrovat maily, tak pouzivam procmail. preco? preto, ze sa mi maildrop,
hoci sa mi paci ovela viac, ako procmail, uz len co sa konfiguraku tyka a
tiez preto, ze nenacitava zbytocne cely mail do pamati, nepodarilo
rozchodit spolu s postfixom tak, ze mi pri novovytvorenom uzivateli
automaticky vytvori Maildir-ovu adresarovu strukturu... Veselo ignoruje
systemovu premennu MAIL=$HOME/Maildir/.

Procmail sa mi podarilo prinutit vytvorit pre novych uzivatelov, ktori
este v zivote mail nedostali, maildirovu adresarovu strukturu jednoducho
tak, ze som do /etc/procmailrc dal jediny riadok:

DEFAULT=$HOME/Maildir/

Cize tak... Mozno som lamer, ale co uz...

Oskar