[linux] Linux a X terminaly

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Únor 22 08:07:27 CET 2002

Vazeny kolegovia!

----- Original Message -----
From: Juraj Bednar <juraj na bednar.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, February 21, 2002 11:25 PM
Subject: Re: [linux] Linux a X terminaly
Ahoj,

>mna by hlavne zaujimalo kde a ake sa daju zohnat x-terminaly.

Na FEI STU (decef -NET BSD)su X-termy (10ks), tam vsak teraz menia repeater
a tak mozno dostanete odpoved neskor...
myslim, ze systemak ma login koprla alebo milos. Mozno bude vediet aj Milan
Pikula znamy ako WWW ci niekto iny z fornax-u....

>Existuje nejaky X-terminal software pre DOS na VELMI stare pocitace?

Ak VELMI STARE su aj 386 /4MB RAM pod DOS-om tak potom je (bolo) nieco na
ftp.elf.stuba.sk
na nazov si vsak uz nespomeniem.... Ale v nazve tusim bolo X....

S pozdravom

Peto